Kıymetli okurlarımız,
Şu aralar bilim dünyasında konuşulmakta olan "Mars'a koloniler gönderilecek" haberlerinden hareketle, bu konuda ki düşüncelerimi paylaşıyorum.
******
Günümüzde MARS ile ilgili söylenenler;
Mars'a 2020 yılına kadar küçük çaplı olarak,roketlerle koloniler gönderme hedefindeler.
Bunun yanısıra Mars'ı Dünya ya benzetme peşindeler,yapacakları ilk iş Dünyada ki gibi ekonomi ağırlıklı bir sistem kurmak.Marsta ki değerli madenler, ilk olarak hedeflenen nokta.Birden bire Mars'a milyonlarca insan gidemeyecek tabii ki.Küçük gruplar halinde gidilecek.Mars'ın ilk zamanlarında Mars'ta iş çok olacak ancak
işçi bulunamayacak.
Vesaire vesaire...
******
Bana göre MARS!
Ben, Mars denilince hep daha büyük hayaller planlar olur diye düşünüyordum.Söylentiler bu hevesimi, bu merakımı bir nebze kırdı.Yani kısacası Mars'ın Dünya dan daha farklı olmasını bekliyordum.
Söylentilere göre bilim adamları oraya maden için,yeni olanaklar için gidiyorlar.Ve yine dünya ile aynı sistemle bir düzen oluşturmak istiyorlar..
Neymiş "Amerika 17.yy. da küçük koloniciklerle kuruldu"ymuşmuş...
*****
O zaman ne farklı olur Mars'ın Dünya dan ?
Marsta Dünyada ki gibi işçilerin köle gibi çalıştırılacağı,
Büyük godomanlara,ensesi kalınlara köle gibi hizmet edileceği,
Onların zenginliklerine zenginlik katacakları yer olur.
******
Mars ile ilgili umutlarım
Marsta yaşama dair başka izler,evrim vb konularda bize yeni deliller oluşabilir.Bundan ötürü Mars ile ilgili heyecanım devam etmektedir.Belki dünya da üretilemeyecek sistemler marsta üretilebilir.
Mesela;
Bütün bunları yapabileceğimiz bilgiler,madenler vesaire belki de Marsın derinliklerinde bir yerdedir?
*******
MARS 50 yıl sonra nasıl bir yer olur?
-İnsan nüfusu artmış,köy niteliği taşıyan(Nüfus az olduğu için) yerleşim alanları kurulmuş olur.
-Marsta yiyecek üretimi yapılabilmesi için,bitkilerin yetiştirilebileceği alanlar kurulur.
-Bu yerleşim alanları arasında ki bağlantı için metro tarzı ulaşım ağları kurulabilir.
-Mars'ın kutup bölgelerinde bulunan suları,yaşam alanına aktarabilmek için sistemler kurulur.
-Hayvanlar aleminden uyum sağlayan hayvanlar Mars'a götürülür.(Hayvancılık ve deneysel olarak)
*******
Değerli okurlarımız,
Bizim bu konuda söyleyeceklerimiz bu kadar.Ekleme,düzeltme yapmak için yorumla bildiriniz.
Sağlıcakla kalın...
Şu aralar bilim dünyasında konuşulmakta olan "Mars'a koloniler gönderilecek" haberlerinden hareketle, bu konuda ki düşüncelerimi paylaşıyorum.
******
Günümüzde MARS ile ilgili söylenenler;
Mars'a 2020 yılına kadar küçük çaplı olarak,roketlerle koloniler gönderme hedefindeler.
Bunun yanısıra Mars'ı Dünya ya benzetme peşindeler,yapacakları ilk iş Dünyada ki gibi ekonomi ağırlıklı bir sistem kurmak.Marsta ki değerli madenler, ilk olarak hedeflenen nokta.Birden bire Mars'a milyonlarca insan gidemeyecek tabii ki.Küçük gruplar halinde gidilecek.Mars'ın ilk zamanlarında Mars'ta iş çok olacak ancak
işçi bulunamayacak.
Vesaire vesaire...
******
Bana göre MARS!
Ben, Mars denilince hep daha büyük hayaller planlar olur diye düşünüyordum.Söylentiler bu hevesimi, bu merakımı bir nebze kırdı.Yani kısacası Mars'ın Dünya dan daha farklı olmasını bekliyordum.
Söylentilere göre bilim adamları oraya maden için,yeni olanaklar için gidiyorlar.Ve yine dünya ile aynı sistemle bir düzen oluşturmak istiyorlar..
Neymiş "Amerika 17.yy. da küçük koloniciklerle kuruldu"ymuşmuş...
*****
O zaman ne farklı olur Mars'ın Dünya dan ?
Marsta Dünyada ki gibi işçilerin köle gibi çalıştırılacağı,
Büyük godomanlara,ensesi kalınlara köle gibi hizmet edileceği,
Onların zenginliklerine zenginlik katacakları yer olur.
******
Mars ile ilgili umutlarım
Marsta yaşama dair başka izler,evrim vb konularda bize yeni deliller oluşabilir.Bundan ötürü Mars ile ilgili heyecanım devam etmektedir.Belki dünya da üretilemeyecek sistemler marsta üretilebilir.
Mesela;
- Sınırsız enerji ile çalışan bir araba,uçaklar,ulaşımlar...
- Işınlanma,
- İnsan benzeri bir zeka üretme,
- Hatta ve hatta insanın özelliklerini taşıyan bir robot..
Bütün bunları yapabileceğimiz bilgiler,madenler vesaire belki de Marsın derinliklerinde bir yerdedir?
*******
MARS 50 yıl sonra nasıl bir yer olur?
-İnsan nüfusu artmış,köy niteliği taşıyan(Nüfus az olduğu için) yerleşim alanları kurulmuş olur.
-Marsta yiyecek üretimi yapılabilmesi için,bitkilerin yetiştirilebileceği alanlar kurulur.
-Bu yerleşim alanları arasında ki bağlantı için metro tarzı ulaşım ağları kurulabilir.
-Mars'ın kutup bölgelerinde bulunan suları,yaşam alanına aktarabilmek için sistemler kurulur.
-Hayvanlar aleminden uyum sağlayan hayvanlar Mars'a götürülür.(Hayvancılık ve deneysel olarak)
*******
Değerli okurlarımız,
Bizim bu konuda söyleyeceklerimiz bu kadar.Ekleme,düzeltme yapmak için yorumla bildiriniz.
Sağlıcakla kalın...


0 yorum:
Yorum Gönder
Yorum Kuralları
*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazınız.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.
*Bir Google Hesabınız yoksa Yorumlama Biçimi seçeneklerinden "Anonim" tıklayıp yorum yapabilirsiniz.