Kızılderililer konu başlığını Amerika'yı ve ona bağlı olarak İngilizleri anlatmak için seçtim.
****
Değerli okurlar;
Bilindiği üzere Kızılderililer Amerika'nın toprak sahipleridir.1400'lü yıllarda Amerika da 10 milyon nüfusa sahiptiler.
Ancak 19.yy'a gelindiğinde nüfusları oldukça azalmıştır(Söylenenler %90).
Günümüzde ise Wikipedia'ya göre Eskimolar da dahil olmak üzere 2.5 milyon Kızılderili ABD'de yaşamaktadır.
Ancak bu 2.5 milyon Kızılderili öz kızılderili değildir.
Düşünün 1400 yıllarında Amerika da 10 Milyon olan Kızılderililer,2016 ABD'sinde 2.5 Milyon(!)...
Akıl alır gibi değil..
****
ABD'nin Kızılderili soykırım ve katliamları..
ABD Kızılderililere kitlece ölümler saçacak ölümcül hastalıklar bulaştırdı ve yaydı.
Kızılderili çocuklarını aldı.
Topraklarından sürgün ettirdi.
Kısırlaştırdı.
Ve daha neler neler...
****
Bunları size neden anlatıyorum?
Şunun için anlatıyorum;
Bu ABD dünyada hiçbir zaman barışı temsil etmemiştir.
Hep yönetme arzusu ile güçsüzü ezmiş,yok etmiştir.
Kendisi en büyük işgalci olup,başka devletleri işgalcilikle suçlamıştır.
Her devlette nufuzlaşmış,devletleri yönetecek statüye gelmiştir.
****
Bunlar bilinenler..
Peki ya benim tahmin ettiklerim sizce ne olabilir?
Sizce Amerika dünyanın en güçlü devleti midir?
Bu sorularıma öncelikle cevabımı kendim vermek istiyorum.Sizlerden de bu sorulara cevaplar bekliyorum.
BENCE AMERİKA DÜNYANIN EN GÜÇLÜ DEVLETİ DEĞİLDİR.
BENCE DÜNYAYI İNGİLİZLER YANİ İNGİLTERE YÖNETİYOR..
*****
Değerli arkadaşlar,siz hiç İngilizlerin askerlerini gördünüz mü?
Haberlerde İngiltereye ait,kraliyet haberleri dışında bir haber duydunuz mu?
Bence İngilizler Amerikayı yönetiyor.Amerikayı yönlendiriyor.
İşin başı İngilteredir.
******
Tekrar Kızılderililere dönüyorum.
Kızılderililer katledildi.Bu ABD bugün ki gibi işgal etti ve topraklarından etti.
Eğer bizde Kızılderililer gibi zayıf olursak, bizde ya topraklarımızdan sürülürüz ya da katliama uğrar yok oluruz.
Kimliğimiz yok olur,inancımız yok olur.
Bu dünyayı güzelleştiren ne varsa bizle beraber yok olur...
******
Günümüzü değerlendirirken şu tespiti yapmalıyız.
Bize fayda getirecek ülke ABD değildir.
ABD'yle dost olan,savunan,sözcüsü olan her kimse halk olarak desteklememeliyiz.
Buna siyasilerde dahildir.
Sağlıcakla kalın...
****
Değerli okurlar;
Bilindiği üzere Kızılderililer Amerika'nın toprak sahipleridir.1400'lü yıllarda Amerika da 10 milyon nüfusa sahiptiler.
Ancak 19.yy'a gelindiğinde nüfusları oldukça azalmıştır(Söylenenler %90).
Günümüzde ise Wikipedia'ya göre Eskimolar da dahil olmak üzere 2.5 milyon Kızılderili ABD'de yaşamaktadır.
Ancak bu 2.5 milyon Kızılderili öz kızılderili değildir.
Düşünün 1400 yıllarında Amerika da 10 Milyon olan Kızılderililer,2016 ABD'sinde 2.5 Milyon(!)...
Akıl alır gibi değil..
****
ABD'nin Kızılderili soykırım ve katliamları..
ABD Kızılderililere kitlece ölümler saçacak ölümcül hastalıklar bulaştırdı ve yaydı.
Kızılderili çocuklarını aldı.
Topraklarından sürgün ettirdi.
Kısırlaştırdı.
Ve daha neler neler...
****
Bunları size neden anlatıyorum?
Şunun için anlatıyorum;
Bu ABD dünyada hiçbir zaman barışı temsil etmemiştir.
Hep yönetme arzusu ile güçsüzü ezmiş,yok etmiştir.
Kendisi en büyük işgalci olup,başka devletleri işgalcilikle suçlamıştır.
Her devlette nufuzlaşmış,devletleri yönetecek statüye gelmiştir.
****
Bunlar bilinenler..
Peki ya benim tahmin ettiklerim sizce ne olabilir?
Sizce Amerika dünyanın en güçlü devleti midir?
Bu sorularıma öncelikle cevabımı kendim vermek istiyorum.Sizlerden de bu sorulara cevaplar bekliyorum.
BENCE AMERİKA DÜNYANIN EN GÜÇLÜ DEVLETİ DEĞİLDİR.
BENCE DÜNYAYI İNGİLİZLER YANİ İNGİLTERE YÖNETİYOR..
*****
Değerli arkadaşlar,siz hiç İngilizlerin askerlerini gördünüz mü?
Haberlerde İngiltereye ait,kraliyet haberleri dışında bir haber duydunuz mu?
Bence İngilizler Amerikayı yönetiyor.Amerikayı yönlendiriyor.
İşin başı İngilteredir.
******
Tekrar Kızılderililere dönüyorum.
Kızılderililer katledildi.Bu ABD bugün ki gibi işgal etti ve topraklarından etti.
Eğer bizde Kızılderililer gibi zayıf olursak, bizde ya topraklarımızdan sürülürüz ya da katliama uğrar yok oluruz.
Kimliğimiz yok olur,inancımız yok olur.
Bu dünyayı güzelleştiren ne varsa bizle beraber yok olur...
******
Günümüzü değerlendirirken şu tespiti yapmalıyız.
Bize fayda getirecek ülke ABD değildir.
ABD'yle dost olan,savunan,sözcüsü olan her kimse halk olarak desteklememeliyiz.
Buna siyasilerde dahildir.
Sağlıcakla kalın...


0 yorum:
Yorum Gönder
Yorum Kuralları
*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazınız.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.
*Bir Google Hesabınız yoksa Yorumlama Biçimi seçeneklerinden "Anonim" tıklayıp yorum yapabilirsiniz.